maanantai 29. huhtikuuta 2013

PikkuOtus -kutsut!



Tänään sunnuntaina järjestin kotonamme PikkuOtuksen lastenvaatekutsut, johon olin kutsunut mammaystäviäni hypistelemään ihania vaatteita ja vähän herkuttelemaankin. Tykkään kovasti järkätä mm. synttäreitä ja illanistujaisia, mutta nämä olivat ihan ensimmäiset vaate/tuotekutsuni ikinä. Rennolla meiningillä mentiin ja PikkuOtuksen omistaja, valloittava Jenni piti huolen vaatteiden esittelystä, esillelaitosta ja tuotetietoudesta.  Esittelyssä meillä oli mm. Beau Loves, Soft Gallery, Papu, Mói ja Bangbang Copenhagen, ja Jenni arpoi meidän kesken hauskan Mibon neljän paperieläimen setin. Suupaloiksi leivoin mokkapaloja, fetapinattipiirakan, sekä läheisestä kahvilasta haettiin macarons-leivoksia ja namia. Sain myös kunnian toimia PikkuOtuksen verkkokaupan ensimmäisenä kotikutsujenkutsujen emäntänä, jee! Mikäs sen mukavampaa kuin letkeä sunnuntai hyvässä seurassa, kauniiden tuotteiden ympäröimänä ja iltapäivän lopun kruunasi tyytyväinen poika uudessa punaisessa hupparissaan...


PikkuOtuksen verkkokauppaan pääset kurkkaamaan tästä.






7 kommenttia:

  1. OIjoi, sielä vilahti se ihana leobardihaalari :)

    VastaaPoista
  2. Ei helvetti miltä mä taas näytän. Kiva paheksuva läski:)! Mutta kivaa oli! Jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöh, sä olet niin nättinaama että <3 ja ihana masu!

      Poista
  3. Vähän myöhässä kommentoin, mutta ihanalta näyttää kutsut :)! Tulispa Jenni joskus tänne pohjoiseenkin pitämään ;). Ja ps. Miksihän sun blogi ei näy mun seuraamissani blogeissa bloggerissa, vaikka tuossa blogisi sivupalkissa näkyy selvästi, että olen seuraaja? Osaatko auttaa :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuli, kiitos <3 Sun pitää pyydellä Jenniä kylään ;)
      Hhhmm.. mä oon niin huono näiden tietokoneasioiden kanssa, mutta voitkohan kokeilla uudestaan liittymään? tai liittää sen luettuihin tms? :D Ja kiitos arvonnan linkittämisestä bloggiisi!

      Poista
    2. Mä oon kans huono! Mut koitan säätää jotain, katsotaan, miten käy ;).

      Poista

Kommentoi ihmeessä jotain!