keskiviikko 1. elokuuta 2012

lomalomaloma


Tää mamma lähtee perjantaina rokkaamaan Porispere festareille Poriin, enkä malta pysyä hameessani!
Urpuja on alkanut jo tippumaan puista, mutta se ei tätä kesäfiilistä pysäytä. Joten nyt pyykkiä pesemään ja miettimään mitä kaikkea pakkaisin festarikassiini.. 
korkkarit? sandaalit? tennarit? mekkoja? toppeja? ..vai lantsarit? takki? pipo? leggarit? sadetakki?


 
Miiu: itsetuunattu farkkuliivi random, omatekemät pääskykorvikset, sandaalit havaianas.
toppi TopsShop, hame kirppis, sandaalit TopShop, vyö H&M.
Valo: UV-lippis muumit, UV-paita PoP, body Midi Rodini, haaremihousut VINOSAURUS .

3 kommenttia:

  1. Kappas, mun farkkuliivit ja nahkatakki ovat saaneet samanlaista somistusta. Mistä oot ostanut niittejä. Mä löysin pussillisen mun vanhoja niittejä, ja ne oli aika isoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih!
      Tuo on tuunattu joku 2vuotta sitten, taisin cybershopista löytää silloin niitit.. Joita taitaa muuten vieläkin olla jäljellä jossain :)

      Poista
  2. Mun niitit on Jyväskylästä, ostettu 12 vuotta sitten, heh. Oon vanha!

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä jotain!