tiistai 25. syyskuuta 2012

DIY-korot mustiksi



Pähkäilin pitkään millaiset talvikengät haluan täksi talveksi, lämpimät, kestävät ja kivannäköiset, enkä vielä ole valmis sortumaan monien mammojen rakastamiin Sorel-kenkiin.
Vaikka luulenkin mieleni vielä muuttuvan talven aikana, kun tallustelen poikani kanssa loskassa ja lumihangessa, niin vielä ei ole niiden aika. Itken sitten kun kaikki koot ovat loppuneet jokapaikasta ja varpaat jäätyvät pystyyn.

Biancon karvavuorelliset bikerbootsit kuitenkin iskivät ensisilmäyksellä ja juuri kokoani! Lähes täydelliset... Ainoa ärsytys niissä oli tuo puunvärinen korko, jolle oli pakko tehdä jotain.
Ei muutakun Leather dye kouraan ja pensselillä sohimaan ruskea mustaksi! Pari kertaa hyvän kuivumisajan jälkeen uusi kerros ja viimeistelin Protectorilla, eli kosteussuojasuihkeella kolme kertaa. En pysty lupaamaan, että kuinka hyvin maali kestää korossa kosteutta tms. mutta kokeillaan ja katsotaan talvella. Ainakin kenkien ulkonäkö muuttui kertaheitolla ja lopputulos miellyttää silmää.
Vielä näihin hyvät lämpöpohjalliset ja avot!


Bikerboots Bianco, Leather dye Bianco

2 kommenttia:

  1. Minä sorruin Soreleihin viime talvena. Sitä edellisenä talvena olin viimeisilläni raskaana ja menossa Iidan kanssa aamulla teatteriin. Pakkasta oli rapiat 23 astetta ja bussi jäi välistä. Mulla oli maiharit ja villasukat jalassa. Jalat olivat superjäässä, ne ei sulanut koko talvena. Ja vannoin, että se oli viimeinen talvi, kun palelen lasten kanssa ulkona. Kaikki talvikennät ja vaatteet oli siinä vaiheessa myyty. Seuraavana kesänä ostin heti Sorelit jo valmiiksi. Ja syksyllä cheap mondayn miesten ison talvitakin. Nyt etsin täydellisiä toppahousuja, nuo kymmenen vuotta vanhat lasketteluhousut ovat jo aika kammottavat. Sitten olen valmis pakkasiin ja pulkkamäkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piia, tuo kuulostaa siltä että mä tuun paleltumaan ja mun on pakko hankkia Sorelit ;D .. joskohan niitä joulualeista sitten?
      Mä olen kanssa talvitakkia uutta metsästänyt ja mustat perustoppikset multa jo löytyykin.

      Tuntuu vaan niin oudolta hankkia nuo kaikki toppavarusteet uudestaan ala-asteen jälkeen jättikokoina ! :D

      Poista

Kommentoi ihmeessä jotain!