tiistai 25. syyskuuta 2012

Missoni&Lindex



Jotain pientä ja kivaa löytyi Lindexin Missoni -mallistosta!

En  ollut perehtynyt koko mallistoon ennen tätä päivää, mutta Valon ollesssa vähän nuhanenänä, niin tehtiin aamupäivän kauppareissu tohon lähiölindexiin samalla kun käytiin ruokakaupassa.
Aikuistenvaatteet eivät napanneet sitten yhtään meikäläiselle, mutta vauvojen ja lasten tuotteet olivat kyllä ihanan söpöjä ja hypisteltäviä.
Kivan tuntuisia materiaaleja, hauskoja värejä ja helppo yhdistellä yksiväristen muiden vaatteiden kanssa! Monessa mallissa oli mun harmiksi käytetty kimallelankaa ja olivat sen vuoksi enemmän tytöille suunnattuja, mutta piristävää että on uskallettu käyttää mustaakin väriä lasten vaatteissa ja kyllä sieltä muutama vaate pojallekin löytyi.

Tästä Lindexin ja Missonin mallistosta 10% menee rintasyövän tukemiseen!

Missoni by Lindex body 12,95€, Missoni by Lindex pöksyt 12,95€.

6 kommenttia:

  1. Hurjan kivan näköiset näin "livenä", kyllä mä varmaan ton bodyn ainakin joudun ostamaan. Mutta oli ehkä himpun liian tyttömäisiä. Itelleni haluan sen neuletakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli, yllättävää! Mäkin mietin sitä neuletakkia, mutta löysinkin tänään kirppikseltä Marimekon neuletakin talveksi :)

      Poista
    2. Toi mikä sulla on viimeisimmässä postauksessa? Ihastelin ust sitä, ihana! Senkin kirppishai! Epistä! :D

      Poista
    3. Juu se juuri, se on L-kokoa ja mulle ylhäältä reilu, ylettyy pohkeisiin saakka. Lämmin ja mukava!

      Poista
  2. Heippa!
    Mä ostin myös tuon bodyn poitsulle. Onneksi on poika niin säästyin pahimmalta törsäämiseltä! Itselleni en löytänyt mitään ko.mallistosta.

    Kuinka kauan olet kotona Valon kanssa? Mulla on hoitovapaata vuoden loppuun. Jaiks! Alkaa töihin paluu jänskäämään jo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo ilman sitä kimalletta olivat kyllä kivoja!
      Mä en ole mikään hempeiden värien suurinystävä, joten en oikein innostunut aikuisten valikoimasta..

      Olen aloittanut jo heinäkuussa osa-aikaduunin ja tällä hetkellä näin menee ihan kivasti. Kivaa vaihtelua välillä arkeen, mutta silti saan olla suurimmanosan viikosta Valon kanssa :)

      Tsemppistä töihinpaluuseen ja nauti vielä näistä muutamasta kotikuukaudesta!

      Poista

Kommentoi ihmeessä jotain!