sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Green Scarf Fashionkirppis!


Parasta tässä sunnuntaissa oli ehdottomasti taas Helsinki10:ssä järkätty neljäs
Green scarf fashionkirppis!
 
Kiertelen kirppiksillä  melkein viikoittain, mutta voin sanoa että TÄMÄ kirppis päihittää kyllä Kanuunat, Waltterit, Hietsut, Myrtsit, Siivouspäivät ja muut pihakirppikset. Tuolla jos jossain olen tehnyt älyttömiä designvaate/kenkä/laukku -löytöjä!
Yllättävää tänä vuonna oli osaanottajien vähyys aamusta, mikä tietenkin ilahdutti minua, sillä pääsin penkomaan ensimmäisten joukossa, mutta silti olin ihmeissäni.
Kuka jättää tälläisen tilaisuuden käyttämättä? 
 
Edellisinä kertoina on saanut kyllä käyttää kyynärpäätaktiikkaa ja hioa "sotasuunnitelmia" jo jonottaessa. Parhaimmat ovat menneet sekunneissa ja ihmisryntäys on ollut melkoinen. Kassalle olen parhaimmassa tapauksessa jonottanut yli puoli tuntia, eikä sovittamaankaan ole päässyt ihan noin vain... Tänään oli poikkeus! Kaikkea ehdin hypistelemään, kiersin rauhassa kaikki rekit muutamaan otteeseen, sovittamaan pääsin tuosta vain ja kassallekin kävelin suoraan päätä kun ostot oli kerätty kasaan.
 
Mutta aina yhtä tunnelmallista oli. Hyvää fiilistä, musiikkia ja ihana henkilökunta!
Unohtamatta tienkään upeita löytöjä!
 


4 kommenttia:

  1. Voi ei mä en oo tollasesta tiennytkään! Onko edulliset hinnat? Ja mitä löysit? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerran, kaksi kertaa vuodessa järkätään! Voin tehdä postauksen löydöistä.. Ainakin Kirsi Nisosen lakin, army-liivin... ;)
      Hinnat ovat huokeat jotten sanoisi!

      Poista
    2. Sanoppas muuta! Ei tarvittu kyynärpäätaktiikkaa ollenkaan ja mullakin on taas upeeta uutta gearia!

      Poista
  2. En ole ikinä kuullutkaan moisesta kirppiksestä ja paljasjalkainen, aktiivinen stadilainen kuitenkin olen O_O

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä jotain!