torstai 11. lokakuuta 2012

Hei me kävellään!


Hei ette arvaa mitä?!
No, meillä kävellään! Ja ihan kävelyjuoksukin on kova juttu!
Konttaus on ihan vauvojen hommaa!
Siistiä!

Mun vauva on muuttunut yhdessä pienessä viikonlopussa käveleväksi taaperoksi!
Sitä ei enää nappaa yhtään sähköjohdot, pistokkeet tai muut ei-jutut, se uskoo kun kieltää ja tajuu jo lähes kaiken. Se hiihtelee mun perässä pitkin kämppää ja huutelee jos ei heti näe tyyppejä. 
Kreisiä!
Tämän hetken hitit on ehdottomasti kävely silmät kiinni nauraen, koirat, Katti Matikainen ja muumipappa.
Kun avaan oven, niin se lähtee ulos rappuun ja kuikuilee rapusta koska se mamma oikeen tulee (no sillä kestää!), ja kun pyytää odottamaan, se odottaa.
Uskomatonta!
Ja mikä on aivan huippua, niin kesken leikkien se köpöttelee ja saattaa tulla muuten vain halimaan minuu.
Sillon jos koska mun sydän pakahtuu!
 
Tunnen jotenkin haikeutta kokoajan, vaikka tuo pieni mies vielä onkin, mutta kun se kasvaa niin nopeasti isommaksi ja isommaksi, eikä kohta enää mahdu mun syliin. Tai vaikka mahtuisi, niin ei vältsyyn tulisi, koska on kaikkea muuta jännempää!
  Ja niin ne iso pojat nukkuu omassa pinniksessään yöunet ja päiväunet. Vaikka luulin ettei se päivä koskaan tule, että mun poikani nukkuisi päikkäreitä sisällä, niin nyt on asiat niin hienosti!
Eli sisällä nukutaan ja pottaan pisutaan, että lorina käy. 
Olen ylpeä ja onnellinen!
 
 
 
 
Valo 1v 2kk: pipo Mini Rodini, huppari RYB, paita mini Rodini, farmarit H&M, converset
 

 




4 kommenttia:

  1. Huisii! Niin ne lapset kasvaa <3

    VastaaPoista
  2. Siistiä :) Oon aika uus lukijasi, en luultavasti ole vielä kommentoinut, mutta nyt piti :) Meillä myös 1v2kk poika, joka ei vielä kävele ilman tukea, jännityksellä ootetaan kauanko vielä menee :) Voin vaan kuvitella kuinka hauskaa se touhu tulee olemaan kun jo kunnolla tukea vasten kävelykin on niiiiin hauskaa, alkoi nimittäin vasta kuukausi sitten edes kävellä taaperokärryn kanssa pitkin kämppää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa Paula lukijaksi ja ihanaa että kommentoit :)

      On se vaan niin hassua kun se konttaus vaan loppuu ja taapertaminen alkaa! Ja kaiken lisäksi ihan yksikaks yllättäen, en osannut kyllä oikeen tähän varautua mitenkään ja vieläkin oon ihan liikuttunut kun tyyppi vaan köpöttelee menemään :D

      Kohta teilläkin mennään ja lujaa :)

      Poista

Kommentoi ihmeessä jotain!