perjantai 6. heinäkuuta 2012

Musta ja Valkoinen



Jos joku ei ole kuvista jo huomannut, niin olen todella mustavalkoinen tyyppi.
Harvoin päälläni näkee värejä, mutta jostain kumman syystä nyt olen jo vähän lämmennyt muutamalle kivalle värille. Sisustuksessa keltaiselle (olkkarissa tyynyissä ja tauluissa) ja punaiselle (keittiö ja makkari), sekä pukeutumisessani on Valon myötä näkynyt väripilkahduksia. Jess!
Pojallani on myös paljon mustia vaatteita, ja mielestäni niitä on kiva yhdistellä muiden värikkäiden kanssa, sitä paitsi en vaan voi sille mitään etten pysty siitä luopumaakaan.
Mut miksi pitäisikään?
Mummonikin joutui kutomaan ensimmäiset mustat tumput vauvalle vankkojen mielipidetaisteluiden jälkeen.
Sain kyllä myöhemmin kuulla, että hyvinhän ne passaa!

Onneksi ulkona on värikästä ja vehreää, siitä minä nautin! Kunpa kesä kestäisi ikuisuuden!

4 kommenttia:

  1. Mistä toi musta pallonaulakko on? Tahtois Olaville. Tahtois kyllä eka uuden asunnon!!

    VastaaPoista
  2. Niin ja mistä sait ton Instagramin tänne? Mä en oikeen edelleenkään osaa käyttää koko blogia, heh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naulakko on Ruotsista Lagerhouse-kaupasta ja instagramin saat kun klikkaat tota mun instagramkuvaa ja sieltä asennat omaasi, gadgettien kautta html+ :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista

Kommentoi ihmeessä jotain!